تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1399 - 13:14
کد خبر : 60395

فرماندار صومعه سرا: جایگاه واقعی روابط عمومی ادارات پیدای ناپیداست

فرماندار صومعه سرا: جایگاه واقعی روابط عمومی ادارات پیدای ناپیداست

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار شهرستان صومعه سرا گفت: جایگاه واقعی روابط عمومی به عنوان قلب تپنده دستگاه اداری پیدای ناپیداست. سیدجلال سید محمدی روز شنبه در آیین تجلیل از روابط عمومی های ادارات ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ها (۲۷ اردیبهشت) اظهار داشت : جایگاه روابط عمومی ها

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار شهرستان صومعه سرا گفت: جایگاه واقعی روابط عمومی به عنوان قلب تپنده دستگاه اداری پیدای ناپیداست.

سیدجلال سید محمدی روز شنبه در آیین تجلیل از روابط عمومی های ادارات ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ها (۲۷ اردیبهشت) اظهار داشت : جایگاه روابط عمومی ها و نقش آن ها در ادارات شکل نگرفته و در سیستم اداری گم شده است .
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی یک علم و رشته دانشگاهی است افزود: دیگر روابط عمومی محدود به نصب بنر ادارات نیست و با وظایف تاثیر گذار خود گره از مشکلات ادارات و ارباب رجوع باز کند.

فرماندار صومعه سرا تصریح کرد : روابط عمومی نقش دوسویه دارد و با ایفای وظیفه تخصصی و ذاتی خود می تواند دستگاه اداری و وظایفش را به جامعه هدف بشناساند.
وی با تاکید بر لزوم استفاده از کارشناسان روابط عمومی در ادارات متذکر شد: ادارات امکانات و ابزار کار روابط عمومی خود را تامین کنند.
وی در ادامه با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها در ارتباطات برون سازمانی و درون سازمانی افزود : هنر برقراری این ارتباطات در جهت افزایش وفاق و همدلی کارکنان درون سازمان و اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته برای مخاطبان برون سازمان موضوع مهمی است که یک روابط عمومی خلاق می تواند آن را ایفا کند.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت با وسعتی حدود ۵۶۴ کیلومتر مربع با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.